tisdag 15 februari 2011

Spinning 75

Laddad!



Känsla
.

Kraft.

Energi.

I Cykelbubblan var vi idag med fokus. Jag älskar verkligen dessa lite längre pass. Jag är så glad att jag får köra dem.


Snart väntar en riktig cykelutmaning.

Planerna för Vasaloppsspinningen är igång.

Vi startar klockan 08.00 då starten går, och slutar när första når målet! :)
Blir nog runt 4 timmar på sadeln. Härliga timmar som jag och en cykelkollega till mig ska underhålla våra deltagare.

spurtpris, blåbärssoppa, backar, en musiktidsresa, det kommer bli galet bra!

Tokigt cykelladdad
:)

2 kommentarer:

  1. Vad skoj med en Vasaloppsspinning, har varit på det en gång, utmanande men ack så skoj! :D
    Dessvärre har jag gått och blivit sjuk så idag får jag ligga hemma i soffan och kurera mig!

    SvaraRadera