tisdag 1 februari 2011

CYKLIG

Efter 100 min spinning sitter jag och är fortfarande i bubblan
Cykelbubblan!

Ikväll var det helt otroligt!


Ca 20 stycken i salen vilket var över förväntan!
Många som är lite rädda för dessa långpass, men jag försöker verkligen värva folk till denna underbara cykelutmaning!

Ikväll hade jag 4 partier vi skulle igenom

Första partiet jobbade vi i backe
Raksträcka
Andra partiet intervaller :)
Raksträcka
Tredje partiet intervaller + backparti
Raksträcka
Fjärde partiet varierat långa backar och intervaller igen :)

Tufft pass ikväll.. svetten droppade från kroppen.

Vi cyklade uppför de brantaste backarna du kan tänka dig och i nerförsbackar där håret flög av vinden och asfalten susade förbi. :)


Jag såg verkligen energin i deltagarnas ögon.
Alla såg så grymt starka ut. Vilken glädje och se!

Jag är så grymt nöjd med kvällen! Att hålla pass i 1h och 40 min det är kärlek i spinningsalen :)


Lycka!

4 kommentarer:

  1. Underbart! Spinning är kärlek!

    SvaraRadera
  2. Nu fick du mig att bli lite sugen på att gå på ett spinningpass. =)

    SvaraRadera
  3. Ah, jag är nog inne på att träna lungt idag. Förmodligen skidspåret. Och intervaller imorrn. Eller så blir det tvärtom - utifall jag ska åka lopp... (ah, blir helt nervös av att tänka på det)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Hade du bott i Göteborg hade jag kommit och testat ett pass och testat på spinning en första gång. :)

    SvaraRadera