måndag 17 oktober 2011

Cervélo P2. Jag är kär!

Just nu är det en väldigt lycklig cykeltjej som skriver.

Jag är så GLAD! 

Det pirrade i magen när vi for ut för att hämta paketet. Jag var helt hispig och kunde knappt sitta still.
Väldigt förväntansfull. Nu skulle min dröm gå i uppfyllelse!


Ett litet lätt paket!

Världens största leende...:)

Väl hemma så öppnade jag försiktigt upp paketet. Många delar, men jag blev kär på en gång!

Kan knappt förstå att cykeln som står här i vardagsrummet är min. Den ska jag på cykla på!

Först måste delar monteras, men sen måste jag ut på vägen innan det blir för kallt här i norr.


Kärlek vid första ögonkastet!



Järmannen Andreas kom förbi och ville kolla in min kärlek.
tog ett foto på oss :)




 Kanske den coolaste klisterlappen som satt på cykeln!! 
Åh den är så grym!
Winner Ironman Hawaii, 2007 och 2008


Mycket som ska monteras...



Cykellycklig som bara den!! :)

11 kommentarer:

  1. Oj oj oj Lina, vilket köp. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis Lina, det är ju den där snyggingen som du ska fixa Ironman Hawaii med! Det ska bli så kul att följa dig och din träning! Ska den heta något?

    SvaraRadera
  3. Vilket sprudlande inlägg (det tycker jag visserligen att du alltid har), grattis till en finfin cykel:)

    SvaraRadera
  4. Så roligt med ny cykel! Hoppas den är snabb! :)

    SvaraRadera
  5. Skoj! Har du monterat ihop den nu? Ska bli kul att höra om första cykelturen!

    SvaraRadera
  6. Åhh vad kul med ny cykel!! Du kommer cyka grymt fort!!

    SvaraRadera
  7. Härligt!! Hoppas att du hinner komma ut på så många härliga turer som möjligt innan vintern kommer :)

    SvaraRadera
  8. Yeay! Vad fin den ser ut, du kommer cykla snabbare än vinden på den =)

    SvaraRadera
  9. Åh den där lyck-köp-känslan!

    Glad för dig!

    SvaraRadera
  10. Oj det kan inte gå dåligt med den cykeln. VIlken lycka!

    SvaraRadera