fredag 28 oktober 2011

Träningsrus!


Anatomi och fysiologi kursen är klar och jag är så glad att tentorna gick vägen i veckan.

Igår fick vi veta svaret vi som blev godkända och jag firade på kanske bästa sättet! :)

En mil löpning och ungefär 1 h i simbassängen med sällskap av grymma järnmän!

benen laddade för löpning
 

skön simning som toppade det hela!


Idag ringde väckarklockan 06.00 och jag slog upp ögonen och åt en liten del frukost innan det var dags att fara iväg till bästa Inpuls.

Klockan 07.00 väckte jag upp kroppen tillsammans med andra cyklister på spinningsadeln denna morgon.

här startade jag min morgon idag :)





Underbar morgon! 


Nu sitter jag och äter min andra del av frukosten och laddar för ytterligare träning vid lunch!

Bästa fredagen, och bästa helgen. Jag är helt pluggfri! På måndag startar nästa kurs som jag ser jätte mycket fram emot, fysisk aktivitet och kost! :)


Jag är inne i ett träningsrus och jag njuter.

Önskar en trevlig fredag! :)

8 kommentarer:

  1. å vad orättvist att du e klar :) hoppas de gick bra.. Håller precis på med anatomin, tenta v 48 :D

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och så skönt med lite pluggfritt, njut!

    SvaraRadera
  3. Bara att passa på och njuta av träningsruset. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter! Njut så mycket du kan av helgen! =)

    SvaraRadera
  5. Grattis! Och fysisk aktivitet/kost-kurserna är de roligaste kurserna :)

    SvaraRadera
  6. Grattis till tentorna! Å tänk om jag kunde få träna dagitd coh slippa jobba ibland;)

    föressten grymt snygg cykeloutfit och tack för spellistan;)

    SvaraRadera
  7. Fin, rosa cykeloutfit! Jag kollade på cykeltröja från Wiggle igår, riktigt tuff, ska visa dig sen :)

    SvaraRadera
  8. Vad härligt, Lina! Stor eloge till dig!

    SvaraRadera