lördag 29 oktober 2011

TRÄNING MED JÄRNMÄN!

Lördag förmiddag klockan 10.00. Världens bästa spinningklass!

Min cykeloutfit idag. Kanske det finaste linnet jag äger! :)


Ironman 2011, Inpuls


Idag var det endast två cyklar lediga i salen så det var nästintill fullt med cyklister. :)

Och idag fanns det hela tre järnmän på plats. Grymt skoj!

Vilken energi, kanske mer än vanligt idag och det är så KUL och se! Ett laddat gäng som gav allt och lite till.


Efter cyklingen bytte vi om, jag och de tre järnmännen, till löparkläder!

Tre järnmän som är taggade! 


en rosa klick i mitten :)

Vi sprang i väg i hyfsat lugnt och skönt tempo!

Vi konstaterade att det var perfekt löpväder, bra temperatur och sådär härligt krispigt i luften som det bara kan vara på hösten.

Löven låg på gatorna och vi sprang på asfalt och grusvägar, i skogen och vid vattnet. Mycket trevlig tur!

Mot slutet blev det lite backintervaller för en del, och lite tempoökning till målet.


CM fick en fin svettring på ryggen/rumpan






vadstretchen är viktig

Jag älskar lördagarna. Alltid fulla med energi och träning tillsammans med härliga människor!



Tack för idag!:)

4 kommentarer:

  1. Vilken dag!!

    Tryckte på ordentligt på spinnet och maxade ur på 181, löpet gick ju fint, men det märks att du har många timmar i benen, den där sista spurten hängde jag inte med på! Tack för idag.

    SvaraRadera
  2. Borde det inte stå Ironwoman på t-shirten.

    SvaraRadera
  3. Härligt, vilken dag! Och vilket linne! Jag känner samma inför mina marathon-tröjor. En viss stolthet när man tränar med den tröjan på.

    SvaraRadera