måndag 3 oktober 2011

Vilken träningskväll!

Måndag eftermiddag vilket betyder Spinning och Core på Inpuls.

Idag körde jag ett nytt pass och det kändes riktigt bra.

Gillar känslan när man verkligen känner trycket i musiken och energin strömmar.


Jag älskar att se mina deltagare när de kämpar och svetten bara droppar på  golvet.

Vilket pepp!

Idag var Linda med igen, riktigt skoj!


När jag var klar med spinn 55 och core 30 så fick jag genast hoppa på instruktörscykeln igen.

Det behövdes AKUT hjälp och jag fick hoppa in och köra ytterligare 45 min spinning.

Det var bara och ge sig in i cykelbubblan igen.

Några nya deltagare fick jag se och fick en kommentar efter passet att det var ett av de bästa hon varit på! ÅH det gör mig så himla glad, vilken lycka att få höra sådana ord!


Summan blev alltså Spinning 55, core 30 och 45 min spinning igen!

Härlig träningskväll och grymma cyklister i salen!


Imorgon kör jag 100 min spinning. Du kommer väl?! :)

Cykellycklig!

8 kommentarer:

  1. Vill du vinna veckans blogg?
    Jag har just nu en tävling där man kan få sin blogg omnämnd under en vecka.

    Samtidigt finns möjligheten att sprida information om Rosa Dygnet, ett träningsevent där alla pengar oavkortat går till Rosa Bandet-insamlingen.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna på spinningen! :) Behöver inspiration.
    Hmm....fast det är kanske lite väl långt... =) Synd!

    SvaraRadera
  3. Du har inga planer på att flytta till Mariefred ;)?

    SvaraRadera
  4. Oj så du kör! Du får gärna flytta till Leksand också och börja köra pass här! :)

    SvaraRadera
  5. Saknar dina spinn-pass! Nu ska jag simma! sim sim sim!

    SvaraRadera
  6. Jag vill, jag vill, men är gräsänka ikväll. :-(
    Jag körde på lunchen idag istället och vilken energi jag hade! Jag tror nästan att hjulet började glöda...

    SvaraRadera
  7. Jag ska testa ditt låååånga spinningpass. Men ikväll är jag själv och har ingen barnvakt, så jag måste stå över. Av övriga kommentarer att döma så säger jag bara; jag är störtnöjd över att ha dig här i Luleå och hoppas på att du inte har några planer på att flytta! Dina spinningpass är super!!

    SvaraRadera
  8. Det var mycket av det goda träningslivet. Härligt !

    Lycka till själv med tentor och träning!

    SvaraRadera