måndag 24 oktober 2011

Trippelpass!

Jag är så GLAD! Första tentan av två är klar och jag blev godkänd. På torsdag är det grupptenta som jag nu måste ladda inför.

Men ikväll har jag njutit och givit mig själv en trippelbelöning.

Spinning/Core/Simning
 


Härlig cykelenergi!!


I bassängen var det fullt med folk. En galen trängsel på crawlbanan, har aldrig varit med om så mycket folk.

Men det blev ca 60 min och jag körde lite teknikövningar.

efter en kväll i simbassängen


Underbara måndag!

6 kommentarer:

  1. Grattis till att ha klarat tentan!! Jag blev färdig med min hemtenta förut, så skönt, så jag belönade mig själv med löpning och styrketräning. Bästa belöningen. =)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Lät som en skön belöningskväll, särskilt med något gott att äta efter all träning :)

    SvaraRadera
  3. Perfekt sätt att fira en klarad tenta på.

    SvaraRadera
  4. Skönt med en tenta avklarad och att du blev godkänd! Grattis =)

    Hoppas du är nöjd med nya cykeln??

    SvaraRadera
  5. Grattis till att ha blivit godkänd på tentan:)

    SvaraRadera
  6. Grattis och bra jobbat Lina:)

    SvaraRadera