lördag 15 oktober 2011

Duathlon

Som jag skrev för en vecka sedan.

Jag älskar lördagarna!

Även idag fick jag väcka kroppen tillsammans med grymma cyklister i spinningsalen.
Energin jag får kan jag leva på hela dagen :)

Idag var järnmännen C-M och Stefan med, riktigt roligt att se dem slita på sadeln.

Efter cyklingen så bytte vi outfit till löparstassen.

I solsken började vi vår tur. Vackert höstväder och man kände hur solen värmde mot kroppen.

Träden, vattnet, allt var så stilla.



En aningens sega ben. Men det blev ändå ett högre tempo än vad jag brukar springa i vissa bitar.
Det är bra med sällskap, det gör att man pressar sig lite mer.

Löpturen slutade på 18 km.

Benen värker sådär skönt och nu blir det vila resten av kvällen :)






Har du tränat något idag? :) 

6 kommentarer:

  1. Har också startat dagen på bästa sätt, ett skönt spinningpass med sjukt starka deltagare! Träning efter det blev en snabb promenad till Karamelllagret;)

    Lika stilla här i östersund också, det känns att det börjar gå mot vinter!

    SvaraRadera
  2. Härlig dag! Själv körde jag ett distanspass i höstsolen, underbart! Hoppas du får en härlig lördagkväll!

    SvaraRadera
  3. 2,5 mil cykling och 2 km löpning som nedvarvning. Efter en vecka med förhållandevis mycket träning var det betongklumpar till ben som försökte få cykeln framåt idag, haha. Du tränar verkligen på bra! :) trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Vilka lördagar! Du ångar på! Längtar du aldrig efter en lugnare vecka? :)

    Jag har tränat 75 min styrketräning och några h senare blev det en ny tur med racern! Tänkte på dig när jag körde en lördagsdubbel, en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Åhh bästa härliga höstdagar! Snyggt jobbat med dina långpass efter spinningen! Här blev det en lågintensiv dag med en lugn morgonmil och sedan tre timmars marschträning, bara ren njutning av den fina dagen. Årstiderna är bara för fantastiska! :)

    SvaraRadera
  6. Älska hösten! Härligt med spinning men att vara ute och träna är nog topp!
    Själv blev det ett lätt cykelpass ute i söndags, cyklade till naturreservatet Skärva. Inte långt inte länge med underbart! :)
    / Anna-Karin

    SvaraRadera