fredag 27 april 2012

LYCKA ÄR :


Att vakna klockan 06.00 och äta en lättare frukost
Ta på sig cykelkläderna
Cykla till gymmet
Gå in i spinningsalen
Sätta sig på sadeln och framför sig ha ett fantastiskt fokuserat och peppat gäng



sätta igång musiken och låta den och min röst styra i 45 min 
guida cyklisterna som finns där inne till en helt annan nivå
en cykelbubbla av en annan värld 

utmaning efter utmaning 
intervaller och backar 
stora svettpölar nedanför cyklarna

rynkor i pannan
glöd i ögonen 
starka ben


min morgon startade på bästa vis!

På INPULS med världens bästa cyklister!

Jag är så lycklig! Idag har jag världens största leende på läpparna!


Och det bästa av allt är att på söndag far jag söderut igen! :)


 

4 kommentarer:

  1. Bästa fredagsmorgonen för dig! Kul !!!

    SvaraRadera
  2. Tack för din gulliga kommentar hos mig Lina! Jag hoppas också att tiden går fort :)

    Härligt att du ska söderut igen! Småland denna gången?
    Ha en skön helg!

    Anna

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen som ren lycka. Härligt! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Låter helt fantastiskt. Förstår att hela dagen blev kanon efter en sådan start. Ha en riktigt härlig helg!

    SvaraRadera