onsdag 11 april 2012

Vilsen Smålänning


Landad i Norr igen. 
Just nu känner jag mig som en vilsen smålänning i norr.

Längtar tillbaka till mitt söder!

Blickar tillbaka till påsken och min vistelse i Varberg med glädje. 

Långt där borta kommer en glad cyklist!

MEN trots en längtan tillbaka så är jag oerhört LYCKLIG just nu. 
Vaden blir bara bättre och bättre. Just nu känns det knappt någonting när jag går, 
Mycket märklig känsla att inte känna att det gör ont. 

Jag är snart HEL igen. Jag känner det på mig. 

Inget kan stoppa mig! :) 


Jag och min älskade Cervélo! 



7 kommentarer:

  1. Oj, vad jag hamnat efter här. Så härligt du verkar ha haft det på bästkusten (som göteborska är jag förstås partisk, men jag FATTAR :) ). Och stort grattis i efterskott på födelsedagen, och till att vaden fortsätter samarbeta. Ljuvliga tider väntar dig nu Lina!

    SvaraRadera
  2. Låter som att det går åt rätt håll. Bra Pinky!!

    SvaraRadera
  3. Jag har haft hopparknä eller har... Är det inte så för dig att du också går runt och känner efter om det gör ont hela tiden?

    SvaraRadera
  4. Fina bilder Lina, skönt att vaden fortsätter samarbeta!!! Hoppas våren kommer till er snart också!

    SvaraRadera
  5. Skulle det vara möjligt att fortsätta dina studier söderöver;)?
    Det är ju inte kul att behöva känna sig vilsen i norrland:)

    Härligt att vaden samarbetar med dig!

    SvaraRadera
  6. Skönt! Då kanske du snart kommer tillbaka ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Lina svarar Suss:

    Jaa, jag hoppas på ett besök i söder snart igen! :) Tack för senast! :) Kram!

    SvaraRadera