fredag 1 november 2013

Nya sim och löpgrejer!


När jag kom hem från jobbet igår kväll låg postavin på golvet. Ett paket hade kommit till mig. Innan jobbet i morse var jag på affären och hämtade ut mitt paket, kunde inte vänta till efter jobbet. Så spännande! :)

Paketet i handen och där i låg massa fina prylar. Har kittat upp mig rejält nu. I love pink ;)

För löpningen vintertights, mössa, vantar, strumpor, och reflexväst! Byxorna satt som en smäck, lycka! Borås here I come! :)

Simprylar: simfötter, paddlar och ny baddräkt. Ser extra mycket fram emot simträningen imorgon!

Fredagen kunde inte börjat bättre och plussa på ett morgonpass med full sal, 40 härliga cyklister! Sedan ett lunchpass med grymma deltagare. Svettigt, energifyllt, en stor drös med vilja!


Friday Im in love!



9 kommentarer:

  1. *Skitsnygga!!!
    You will rock! :-)

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket nytt fint och roooosa :-)

    SvaraRadera
  3. Pretty in pink!! ;) Snygga saker ! =)

    SvaraRadera
  4. Snyggt. Visst är det roligt att både känna sig och vara snygg när man tränar. Det blir ännu roligare då.

    SvaraRadera
  5. SÅ snygga grejjer!!! WOW!!!! :-D

    SvaraRadera
  6. Snygg outfit, passar nog den perfekt! (:

    SvaraRadera
  7. Hej Lina, tack för ett superinspirerande blogg! Det är kul att följa din träning och bli inspirerad både när det gäller träning och den positiva känslan som dina inlägg sprider :) Varifrån brukar du beställa dina träningskläder? T.ex. beställer du från ett ställe eller olika (t.ex. reflexvästen, baddräkt, tights ovan). Lycka till i Borås i helgen! //Elin

    SvaraRadera
  8. Hej Elin! Tack för din fina kommentar, så glad jag blir :) denna beställningen gjorde jag på wiggle, det har funkat toppen för mig, har även beställt saker från sportamore, snabb leverans! :) tack för pepp inför Borås! Ha det så gott! //lina :)

    SvaraRadera
  9. Tack!:) Jag ska kolla på wiggle. Reflexvästen du hade beställt ser snygg och lätt ut! //Elin :)

    SvaraRadera