onsdag 14 maj 2014

Bike-Fit


Idag hade jag bokat tid för Bike-fit. Har aldrig gjort någon sådan utan kört på de inställningarna som jag själv trixat fram, men nu kände jag att någon kunnig skulle ta sig en titt så jag sitter så bra som jag kan göra.

Det mättes och han funderade och tittade. Alla vinklar såg bra ut, jag satt i en "snabb" ställning. Jag som tänkte att det skulle skruvas och ha sig en massa men icke, jag satt redan helt perfekt. Förvånad! Inget på inställningarna som kan göra mig snabbare alltså, tusan också ;)

Nu funderar jag på hjul...
Cervélon längtar efter ett par snabbare och snyggare hjul! Synd att det ska vara så galet dyrt... 





Tillsammans är vi ett, Cervélon och jag! :) 

4 kommentarer:

  1. Fniss, attans oxå :P
    Håller med, synd att det är så dyrt =/ kram

    SvaraRadera
  2. Bra ändå att få bekräftat att du sitter bra. Galet snabb ser du ju verkligen ut!

    SvaraRadera
  3. Du ser som sagt snabb ut! En god vän till mig beställde sina från Kina. Galet mycket billigare! Är du intresserad?;)

    SvaraRadera
  4. När jag trycker hårdare på pedalerna så går det fortare, kanske skulle fungera för dig också ;-)

    SvaraRadera