söndag 4 maj 2014

Long distance run


Med shorts och linne sprang jag iväg idag på förmiddagen. Tanken var runt 2 mil. Himlen var blå, bara några enstaka moln på himlen. Något kyliga vindar i början men efter en stund fick jag upp värmen och då var livet bara för härligt, som jag njöt! Efter allt som har hänt på senaste tiden så stannar jag upp och är här och nu och lever för stunden. Fyller kroppen med energi och låter mig själv stråla! 

Hela kroppen smalt nästan samman. Jag gick in i ett endorfinrus och det kändes som att jag hade kunnat springa i en evighet. Stranden var vacker. Havet sådär njutningsfullt. Jag älskar miljön här. Fyllde på med en bit get raw och fick en chocolate chock :)


Lite mer än 22 km fick det bli idag och jag längtar redan till nästan pass, då vill jag längre! :) 


10 kommentarer:

  1. Skönt när man hittar det där flytet i löpningen! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt Lina och bästa känslan att kunna springa länge länge, det är dessa mil som gör det så härligt med löpning.
    Kram Karro

    SvaraRadera
  3. Härlig miljö! att träna i Lina :)

    SvaraRadera
  4. Skönt!
    Har du bestämt dig för om du ska springa varvet?

    SvaraRadera
  5. Var köper du dom barsen?

    SvaraRadera
  6. Härligt Lina! Blir så glad för din skull. Löpningen är den bästa vännen när det känns tungt!

    SvaraRadera
  7. Vad underbart att få springa i shorts och linne i så fin miljö!

    SvaraRadera
  8. Så vacker miljö.. förstår att det är härligt att springa där. Och i shorts & linne!! Här i Kalmar är det vinterjacka på just nu .. =(.
    Men det bli snart bättre !!!
    Kram :)

    SvaraRadera