tisdag 13 maj 2014

LöparGlad


Tisdagslöpen blev en härligt sprudlande löptur. 

Kanske inte var jättetaggad innan men när jag väl kom igång så försvann jag in i den där bubblan. Idag sprang jag utan musik och det var härligt och lyssna på vågorna, blåsten som slog mot kroppen, vilka vindar det var idag, fick kämpa med lite extra tryck i steget i motvinden.

Stegen tog mig längs med havet och jag lever i nuet. Suger åt mig energin som löpningen ger. För just nu gör den mig levande, bubblande och lycklig. Tack för att du finns!

Efter löpningen blev det i vanlig ordning massage med foamroller. Alltså jag älskar det, en ondskön känsla som musklerna mår gott av. Rullar även ryggen och känner att mina onda triggerpunkter har släppt sedan jag började med denna massage. Så himla skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar