onsdag 15 februari 2012

Styrke + Yoga

Onsdagar är som en öppen dag för mig vad gäller träningen.
Brukar oftast bli styrketräning så även ikväll fast toppat med YOGA, hör och häpna! 

Det blev först 45 min styrke då jag gick igenom.
Ben, bröst, rygg, triceps, axlar. 

Annika som fastnat mer och mer för yoga  tog sen med mig på kvällens 75-min yoga pass! 
Ikväll var det fokus på att öppna upp höftböjaren vilket kändes riktigt skönt för mig.

Ett fokus på att vara här och nu. Släppa alla andra tankar. 

Känsla och jag gillar att vara i stunden!

 

3 kommentarer:

  1. Just höftböjaren borde jag verkligen lägga lite tid på. Hopplöst stel där.

    SvaraRadera
  2. Saknar Inpuls :/ jag vill tillbaka till PSI och styrke! /c-m.

    SvaraRadera
  3. Yoga kan vara en så bra upplevelse! Saknar det lite nu känner jag.

    SvaraRadera