fredag 10 oktober 2014

Utmanande core övning


Herrejösses vilken tuff övning jag provade igår. Jag har gått och sugit på denna övning där man använder sig av två trx-band. Ett där jag håller mina händer i och ett där jag har mina fötter i. Inte vågat prova men igår tänkte jag att det var dags att utmana och hängde upp mina två band.

Att komma upp och hänga i banden var grymt tufft bara det. Axlarna, armarna bara skakade. Men jag fixade det och körde några indrag med benen. Tufft som tusan! Mitt nästa mål är att kunna göra en armhävning i denna position, men dit har jag en bit kvar.

Idag blev det en tuff spinningdag istället! Ett morgon, lunch och eftermiddagspass! Sista passet var benen lite sega men vilka härliga deltagare jag hade på alla mina tre pass. Blir inspirerad och älskar verkligen mitt jobb som spinninginstruktör!

Imorgon väntas det löpning i ny miljö! :) 





4 kommentarer:

  1. Jag såg den filmen på insta. GALET imponerane!! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Måste prova måste prova måste prova :)
    Grymt!

    SvaraRadera
  3. My good vilken övning, den ska testas.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är råstark som klarar den Lina!

    SvaraRadera