tisdag 18 mars 2014

Perfekta Salming Skor


Dagarna försvinner fort. Jag försöker komma på plats i nya lyan och mysa till det och göra det hemtrevligt så jag ska trivas. Nya lampor har satts upp och ger ett fint och mysigt sken om kvällen. Bilder finns nedan.

Idag fick jag en mycket trevlig överraskning. Ett paket att hämta på posten. Det var ett par Salming skor  för long distance running som jag har blivit ärad att få prova. Tack så mycket! Jag älskar dem redan. Känns som att de är gjorda för mig, kan knappt sluta le när jag tittar på dem. Kärlek vid första ögonkastet.

Idag kunde jag inte välja om det skulle bli löpning eller cykling så det fick bli det bästa av världar. Cykling och lite löpning efter det. Härligt, benen var helt med på noterna. Träningsbubbel!


Och vet ni.... Jag tror att drömmar kommer slå in! Fortsättning följer.... :)




3 kommentarer:

  1. Vad är skillnaden mellan dessa skorna och andra löparskor? Hoppas på en utförlig recension om ett par veckor!

    SvaraRadera
  2. Har varit rejält nyfiken på de skorna!! Men kan tänka mig herrmodellen. Är inte helt förtjust i rosa... Återkom när du testat dem! :)

    SvaraRadera
  3. snygga, såg att Fit-Eva också testat några par. Du är cool du som får sånna där gratisgrejjer!

    SvaraRadera