fredag 7 mars 2014

SuperFredag!

Vilken superfredag det blev.... 

Morgon började med en full spinningsal. Jag vet vad mina cyklister går för och idag utmanade jag dem lite extra, bara för att jag vet att de kan. Så starkt gäng! Underbart och se och härligt och höra att de gillade passet efteråt! Lycka!

Sen blev det lite jobb innan det var dags att sätta sig på sadeln igen för att tagga igång klass nr 2 för dagen.
Älskar att ha lunchpasset, de är ett gott gäng och vill ha utmaning. Jag var alldeles hög på slutet av endorfiner. 4 intervaller á 70 sek med 20 sek vila mellan avslutade vi passet rätt in i kaklet :)

Har även blivit med lägenhet idag, med lite flyt så har jag hittat en bostad. Lite blandade känslor men jag tror att det kommer bli bra! Ibland blir det inte som man tänkt sig, men jag hoppas det kommer bli bra ändå! :)


Hoppas ni har en fin fredag!




6 kommentarer:

  1. Du är verkligen ett riktigt energiknippe du! :) Allt ordnar sig till slut, precis som du skriver, inte alltid som man tänkt sig, men det brukar bli bra i slutändan ändå.

    SvaraRadera
  2. Det brukar alltid ordna sig till slut. Trevlig helg till dig!!

    SvaraRadera
  3. Den tröjan är så sjukt snygg (har en likadan, som är min favvo)!

    SvaraRadera
  4. Härligt med den där spinningbubblan! :-)

    SvaraRadera
  5. Det blir bra Lina, det gör det alltid! :) Kram

    SvaraRadera