söndag 10 januari 2010

Drömmer!

Nu är det mycket tankar och funderingar kring lägenhets renoveringen.

Men ibland är det skönt att koppla bort den och bara vara.
Då drömmer jag mig gärna bort
Till höga berg och fina dalar där jag kan cykla och njuta av utsikten

Först snart 1 år sedan var vi på Mallorca och cyklade
det är den bästa resa jag någonsin gjort!
Tänk att varje dag få göra något som man brinner för
och göra detta på en ö som är fantastisk vacker på vårkanten.
Det var så underbart!

och vilka serpentinvägar!



jag har hittat den perfekta cykeldressen
det växte ett vill ha begär direkt!






jag fortsätter drömma
om håret som blåser med hjälp av vinden
vägkanten som susar förbi
endorfin kickarna som kommer
då jag cyklar!


kärlek!

3 kommentarer:

  1. Låter som härliga drömmar!
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det skoj att Let´s dance har kört igång igen:-)

    Vad duktiga ni är som fixar så mycket själva. Förstår dock att det är skönt att ta en paus och tänka på lite annat också och då är det väl inte så tokigt med cykeltankar:-)

    Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!

    SvaraRadera
  3. Snygg! Den skulle passa dig perfekt.

    SvaraRadera