söndag 17 januari 2010

Målartjej!

Just nu känner jag mig som en riktig målartjej!
I lördag rollade jag i 6h och idag har jag rollat i 3h.
Det är skoj när man får se förändringen!



Jag har målat i vardagsrummet
Det blev vita väggar och en grå fondvägg
Vi har en mörkgrå soffa så jag tror att ljusgrå färg kommer att passa till!



I fredags vandrade jag omkring i ett så vackert vinterlandskap att jag blev alldeles salig. Jag gick och njöt av de vackra träden som var täckta av snö.



Snön kan vara så otroligt vacker.
Just i det ögonblicket önskade jag mig att jag hade en systemkamera.
Jag älskar verkligen att ta bilder och fota naturen är ett konstverk i sig.
En systemkamera måste inhandlas inom en snar framtid.


Jag är lite pirrig i magen ikväll.
Arbetsintervju stundar imorgon och jag hoppas så innerligt på detta extrajobb!
Jag vill inte falla på mållinjen igen.
Håll tummarna!! :-)


Kärlek!!

8 kommentarer:

  1. Riktigt bra träning om du rollar så länge..:) Det blir riktigt snyggt i alla fall!

    Systemkamera skulle jag också vilja ha men det får nog bli ett framtida projekt. Först lägenhet och ny cykel..:)

    Jag håller tummarna för att du får jobbet!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får jobbet! Håller mina tummar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att intervjun går hem! :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna och skickar en massa positiva tankar och energi till dig idag!!!! Lycka till vännen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Det blir snyggt det där. Tycker också det är roligt att måla.
    Vackra vinterbilder.
    Jag håller tummarna att du får jobbet!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Vad flitiga ni är och kämpar på med renoveringen. Kan tänka mig att det kommer bli riktigt fint när det är färdigt. Hoppas det går bra på intervjun!

    SvaraRadera
  7. Ja du är då en riktig målartjej=)
    Å fint blir det. Jag blir så sugen på att ha något eget när jag ser hur ni fixar och donar i ert. Kommer bli superfint de där ju=)

    SvaraRadera
  8. titta gärna in på min blogg, där jag skriver om mig och min träning ;) kramkram

    SvaraRadera