fredag 1 januari 2010

På skotern i ett vinterlandskap

Året är 2010
Och jag tror på detta år!
Jag är förväntansfull och hoppas på att detta år kommer att leda mig på rätt väg.

Vi firade in det nya året på Sandön som ligger beläget i Luleås skärgård.
Till ön färdades vi på skoter i ett vackert vitt vinterlandskap.
Pricken över i:et blev när renarna hoppade fram i skogen.
Då visste jag, Jag är i norrland :-)
En vacker naturupplevelse!







Varmt klädda för turen!





Målet var en liten röd stuga ute i skärgården
alldeles folktomt var det på ön
en härlig känsla
här skulle vi bara vara och laga god mat och mysa vid brasan och fira in det nya året.


Grabbarna fixade lunchen över elden.



Det blev en hejdundrans 3-rätters middag
Men min mage ville inte riktigt vara med hela kvällen
kramper som kom och gick
så det var lite ledsamt
men jag hade ändå väldigt trevligt i sällskapet!


vi firade in det nya året vid en öppen eld med lite champagne




MYS!




Det är du och jag älskade!

Vi mot ett nytt och spännande år.
Lägenhet som ska renoveras.
2 år tillsammans.
Vill alltid vandra hand i hand med dig!


Kärlek från ett kyligt norr!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut! Vill oxå räffa renar =) Ha en mysigt kväll. Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart fint Lina! :)

    Vilken alternativ nyårsafton och verkar supermysigt! :)

    Så roligt med lägenheten. Ser fram emot att få följa med i er renovering och se hur det går framåt :)

    Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Se ut som en helt underbar nyårshelg..:)

    SvaraRadera
  4. Rörd av dina fina ord!

    Kram från Gävle

    SvaraRadera