lördag 9 januari 2010

Målning

Vi fortsätter vår renovering
igår slog de mig att jag är ju total matchad från topp till tå ;-)




Så tokigt det kan bli!


Hela kaklet är på plats!
Just nu ser det ganska så mycket kakel ut.
Men när fläkten kommer upp och två vinkelhyllor så tror jag att det kommer bli kanon.
Vi ska bara ha två skåp på kortsidan eftersom vårt kök är så litet så vill vi ha det lite luftigare som ger ett större intryck.



Idag har jag målat hela dagen.
Hallen blir vit och fräsch med lite färg.




Imorgon blir det mera måla och eventuellt sätta upp trätaket i köket!



Idag är det endast -15 grader och det kändes varmt när jag tog mig en promenad
och det är verkligen varmt om man jämför med -30 grader som det var häromdagen



Nu sitter jag och tänker på min racer kärlek
tror jag ska göra ett försök att sälja min älskade trek
jag suktar efter meeer!


Någon som är intresserad av en trek 1.2?
Ska göra en seriös annons och lägga ut och se om någon nappar! Hoppas!





Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Fint kakel, det ska bli roligt att se hur köket blir!
    Kram
    /sara

    SvaraRadera
  2. Ny cykel skulle jag verkligen behöva om jag gör Vätternrundan 2011 som jag funderar på.. Känns dock som en riktig djungel och jag har ingen aning om vad jag bör ha...

    SvaraRadera