tisdag 5 januari 2010

Köksleverans!

Det fortsätter att vara kallt här i norr.
Jag vaknade upp till -20 grader och vad jag har hört ska det bli kallare. Burr!
Så det är frusna toppar när man vandrar utomhus.



Nu har vi börjat lägga kakel i köket.
Det blev inte det jag helst ville ha för det fanns inte inne och det skulle ta lång tid att få hem så det fick bli det här istället.
Hoppas att det kommer att bli bra ändå!




Idag har vi fått hem köket.
Mycket att montera, nu vet vi vad vi ska göra hela veckan!



När man har bott i resväskor sedan i september är man väldigt sugen på att allt ska vara klart snart!

Att få sova i sin egen säng och att få vakna upp i sin egna lägenhet! Det ska bli så underbart!


mitt boende just nu




Men snart så hoppas vi på inflytt, men först lite mera jobb!

Och jag tycker att det är kul, jag är en praktiker och älskar hantverk, att få arbeta med kroppen och att man får se resultat det är det bästa!


Kärlek från ett kyligt norr!

2 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni är!! Lika bra att det är kallt ute så ni kan vara inomhus och greja :)
    Man vill ju ha klart allt på en gång, speciellt ni som bott lite i kappsäck så länge nu.

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande att få följa! Kul med renovering jue.... Hör har det också varit kallt, typ 25 minus ;D. Idag är det "bara" 12 så det känns rätt skönt. Härligt med vinter!
    Stor kram Maria

    SvaraRadera