fredag 22 januari 2010

Plötsligt..

händer det!

Idag väntade jag ett telefonsamtal från extrajobbet jag har sökt.
Klockan 13 ringde telefonen och de ville förgylla min helg genom att säga:
Du har fått jobbet! Vi vill gärna se mer av dig!

YES! Äntligen! Efter många många ansökningar så fick jag napp!
Av 150 st blev just jag utvald och det känns så himla skönt.

Nu är jag igång med både studier och jobb!


Vilken tur vecka jag har haft!


Glädjeskutt på det! :-)




Jag firar ihelgen :-)!

Kärlek!!

9 kommentarer:

  1. Vad härligt, GRATTIS! Får jag vara nyfiken och undra vad det är för jobb?

    Hoppas du får en trevlig helg och firar ordentligt, det är du värd!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Önskar dig en riktigt trevlig helg :)

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen!!!! Så roligt när man äntligen får napp!! Inte dåligt med två napp på samma vecka dessutom!! Ha en underbar helg nu!!!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! ja plötsligt händer det=) Å vad roligt. Vilket flyt vi verkar ha nu du och jag=)

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS! :) (Jag firar också, hihi)

    SvaraRadera
  6. Nä vad roligt!!! Grattis!! Det var du verkligen värd!!
    Ps. Köket kommer bli kanonfint!!

    SvaraRadera
  7. Åh stort grattis tjejen, tänk att nu ramlar allt på plats. Härligt!
    Kram Maria

    SvaraRadera