söndag 31 januari 2010

Klinker

Vi fortsätter vårt arbete.
Idag var det dags att lägga klinker på badrumsgolvet.

Det blev inte vad vi helst skulle vilja ha för då hade det dröjt ännu längre till inflytt och just nu känner vi oss lite för ivriga att få det färdigt

men vi hittade ett som var snarlikt

såhär ser badrummet ut just nu!






väggarna ska kläs med ganska så stora vita plattor som ni ser här på bild





kanske någon dekor vägg längst in
vi har inte bestämt oss ännu hur det ska se ut
men vi är iallafall pågång
det känns bra med tanke på hur mycket det finns att välja på




Helgen har förövrigt varit lite jobbig
haft en enorm hem längtan
om det hade funnits ett gratis plan luleå-högsby hade jag hoppat på direkt!
saknar mina vänner och min familj!


mina sötnosar!





Kärlek hem till mitt småland! <3

4 kommentarer:

  1. Hjärtat!!!!! Hoppas längtan inte gör för ont, se det som underbart att du har nåt så fint som du längtar till. Nåt som alltid finns där.....även om det är långt borta...
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Oj så jobbigt att längta hem, jag förstår dig. Borta bra men hemma bäst. Skönt att ha badrummet påbörjat, det blir säkert jätte snyggt och fräsht.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Det blir super fint i lgh!! Ja fy vilken helg av längtan men snart vännen så hoppas jag vi ses om inte så gör vi det i drömmarna =) Idag ska ja klippa mig kan höras i efm efter det! Kärlek. Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Maria!!

    Usch det gör ont i hjärtat! Men jag får tänka som du skriver, hemma finns alltid och när jag är hemma så tar jag tillvara på varje sekund jag är där. Tack för dina ord söt!!!

    KRAM!

    SvaraRadera