tisdag 12 januari 2010

Fler timmar efterlyses!

Som rubriken lyder så efterlyser jag fler timmar på dygnet.
Tiden bara springer iväg när vi arbetar med lägenheten.
Det känns som att vi jobbar och jobbar men hinner aldrig vad vi tänkt.


Det är synd att man inte hinner vara ute när det är så vackert som det är just nu.



Idag hann vi färdigt med taket i köket iallafall.
Jag tycker att det blev himla bra med spotlights och laserat trätak!

Taket börjar ta form!




Färdigt :-)





En nöjd snickare! :-)




Vi har även gått in i tapet djungeln.
Hallen är nu vitmålad men i början av hallen vill vi ha en fondvägg.
En med mycket färg

Så denna är beställd! Tycker den är riktigt läcker på en liten vägg!




Imorgon ska golvet på plats i köket sen är det bara och montera upp skåpen så har vi nog ett färdigt kök snart :-)!


Nu tackar snickaren för sig för ett tag :-)


Kärlek!

6 kommentarer:

  1. Blev riktigt snyggt med taket och spottarna! Sedan skall vi ju inte tala om tapeten, helt i min smak! Så himla roligt att se era framsteg..:)

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är!! Gör ni allt själva? Jag är impad!!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint! Det är så roligt att få forma sitt eget lilla bo. Jag tror också att jag ska göra om i köket snart, men det blir bara att måla väggarna vita och fina.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Å det blir ju super snyggt! Tapeten va jätte fin!! Jag laddar för mina 2 sista dagar på jobbet, det känns underbart! Men vi hörs vännen! Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Gud vad duktiga ni är! Å vad fint det blir ;D!!!!!! Jätteskoj att följa....
    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jäkligt snyggt tak ni fått till. Nyfiken på vad är för spottar ni köpt och vart ni köpt dom?

    Lycka till med fortsättningen av husfixandet. Jag måste erkänna att jag får inspiration när jag ser ert arbete...

    SvaraRadera