tisdag 19 januari 2010

Lina goes painting crazy ;-)

Detta inlägg har en "äntligen hemma" varning
idag kände jag mig som en målare från programmet som goes crazy med målarburken
fantasin började att flöda runt mig och jag såg potential :-)

Det gäller vårt arbetsrum/gästrum.

Från början såg det ut såhär!




Och sedan såg det ut såhär över natten!
Det blev en lila touch på rummet.
Det kändes som ett lekrum snarare än ett arbetsrum.



Men sen fick jag en snilleblixt!
Med lite vitt blir nog väggen lite mer levande.
Och sagt blev gjort!

Jag målade ränder!



Och jag blev toknöjd över resultatet!
Detta får bli vår färgklick i lägenheten.
Visst blir det lite trist med bara vitt och grått.
Ja det tyckte då jag :-)
Man blir glad när man går in i rummet :-)









Nu börjar vi med badrummet!
Tjooho!





Kärlek!

8 kommentarer:

  1. Tummen upp för ränderna =)
    God natt kram till den bästa!

    SvaraRadera
  2. Oj!! Vad häftigt att bara freestyla sådär!! Blev ju supersnyggt!!!

    Vad ni grejar!! Det verkar gå undan också! När tror ni att ni får flytta in? Är badrummet sista rummet?

    SvaraRadera
  3. Det blev snyggt med "ränderna". Innebär detta att du kommer gå loss med runda och slingrande former på nästa vägg? :-)

    Badrummet ser jobbigt ut. Men en sak är bra med badrum, där behöver du inte vara rädd för att plocka fram ännu mer färg.

    Bra jobbat hittills och lycka till med resten!

    SvaraRadera
  4. Ja man blir verkligen glad av ränderna. Bra jobbat!
    Kram
    /sara

    SvaraRadera
  5. Läckert!
    Jäklar vad snygg du är i dina arbetskläder!

    SvaraRadera
  6. Hej Lina! Tack för kommentarerna i min blogg. Jo det är skönt att kunna träna på fastän magen växer. Jag tror träningen har hjälpt mig att må så pass bra som jag ändå gör under hela den här "långa resan", graviditeten.
    Ni får en jättesnygg lägenhet och du är så himla duktig med att måla och fixa! *tummen upp* :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Du är jätteduktig Lina!!!!!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera