fredag 16 september 2011

SIMNING 90 MIN

Även idag så har jag haft en hel dag med böckerna, så var längtan var stor efter att få hoppa i bassängen.



Jag, C-M och vår käre simcoach Stefan entrade pontusbadet klockan 16.00

Stefan kom med en plan och vi följde efter och fick små tips och nya övningar att prova.

Jag testade att köra med ett par paddlar för andra gången..
Det är svårt men efter några längder tyckte jag att jag fick in en någorlunda bra känsla.




Nu är egna paddlar beställda som borde komma nästa vecka, längtar!

Min handnedsättning i vattnet måste jag jobba med, greppar liksom taget lite fel.

Jag måste känna vattnet och rörelsen ännu mera.

Men det är bara och jobba och jobba, kul när man ändå känner framsteg från gång till gång! :)

Tänk för cirka ett halvår sedan kunde jag inte ta mig fram på något annat sätt än bröstsim, tänk vad man lär sig :) Häftigt!


Ikväll har jag laddat upp med mat och annat gott inför morgondagens triathlon träning!!

Rotfrukter i ugn, lax och romsås.



Chokladmoussen som jag aldrig blir trött på!



Imorgon kör vi! :)

Spinning
Löpning
Simning

triathlon hög!!!

1 kommentar:

  1. Kanonbra jobbat Lina! Ditt fredagskäk såg väldigt lyxigt ut, själv körde jag pizza...
    Ses kanske imorgon på cykeln:)

    SvaraRadera