onsdag 28 september 2011

Simning + body pump

Igår blev det 75 min i spinningbubblan och jag var sådär härligt cykellycklig efter passet!

Jag hann även påbörja mitt projekt bli starkare i höftböjaren, det är den jag får lite ont i när jag springer, och nu ska jag fokusera på styrka och bygga upp den.

Idag blev det ett dubbelpass!

Pass nr 1: Simning

Idag hittade jag inte riktigt den rätta känslan. Andningen ville inte vara med, kändes lite tungt. Det blev några teknikövningar innan det var dags att lämna badet och cykla vidare mot gymmet.


Pass nr 2: Body Pump (kors i taket)

Laddad!


Det var en evighet sen jag körde ett pump pass, så det ska bli intressant och se hur kroppen kommer må imorgon.

Det var kul!! Kroppen fick jobba, svetten rann och jag bestämde mig för att det ska bli fler sådana pass!
Nyttigt för triathlet kroppen med styrka, uthållighet :)

 Invigde min nya tröja.

kanske blir jag snabbare nu? :)

1 kommentar: