måndag 19 september 2011

Träningsendorfiner!

Dagens träning skulle bara blivit löpning... men det blev lite ändrade planer!

Dagens träning blev istället löpning, simning och cykling, helt fantastisk träningsdag!

Jag började med löpning. Nu är det bara några få dagar kvar till Lidingö så idag var det ett lugnt pass på schemat!



            Jag sprang mest på asfalt
           benen kändes pigga efter gårdagens vilodag!



Solen i ögonen. Vackert höstväder!


Efter löpturen fick jag ett sms från C-M, vårt paket hade kommit!
Förra veckan beställde vi simgrejer och som vi längtat efter våra saker!

Jag hade beställt paddlar (ville ha rosa, men fanns bara i gult i min storlek) och en ny baddräkt!

Och det kliade ju i fingrarna, vi bestämde att vi måste ju prova våra nya grejer!

Mot pontushallen och jag måste säga att det var nog det bästa simpasset, hittade den perfekta känslan.

Det var lite folk, paddlarna satt som en smäck och det kändes som att mina rörelser i vattnet bara blev till ett och jag fattade verkligen grejen. Jag fick en aha-upplevelse.


En magisk kväll.



Nya paddlar och ny baddräkt! :)

 Efter simmet fick jag hoppa in och köra spinning på gymmet.

Så fick även en tur in i cyklingens underbara värld :) Båda jarnpojkarna var med så det var riktigt skoj!


Underbara dag! :)

7 kommentarer:

  1. Fan vad triathlonsugen jag blev nu då.. snygg baddräkt, var hittar man en sådan? :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg baddräkt! Skönt med ben på så man slipper eländet med hår som sticker ut :)

    SvaraRadera
  3. Snyggigt och gult är också fint :)

    Måste bryta av mot allt det rosa här inne...

    SvaraRadera
  4. Jäklar va grymt kört!! Så härligt när simkänslan kommer och man känner sig som en fisk i vattnet -- imponerande hur snabbt du lär dig! Sjukt snygg baddräkt!

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är med dina gula paddlar och nya baddräkt:) Vilken storlek tog du på paddlarna?

    SvaraRadera
  6. Lina, när åker du ner till Sthlm? Vill bara önska dig lycka till på Lidingöloppet:) Det kommer att gå jättebra!! När det känns motigt i backarna får du tänka på mig, jag står där bredvid och tjoar och hejar på dig för allt vad tygen håller!!

    SvaraRadera
  7. Oj vilken snygg baddräkt! Detger ett jälädra ha-begär!

    Ja! ev 2013 blev spikat 2012, inget att spara på liksom;) Vet att jag kommer att få slita som en hund, undra många gånger vad jag egentligen håller på med, men samtidigt så är det något att sträva mot, något att vara riktigt sotlt över sen;) Sen så är det ju så att du har gjort mig rikgtigt sugen genom att få följa dig! så du får nog räkna med en annan fråga efter vägen:)

    Absolut, det kommer vi att ha!

    Åhh det är bara såå långt kvar.
    Föressten ryktas det väl om att kalmar ska bli officelt Iron man, och det innebär väl att anmälningsavgiften skjuter i höjden...ryktas det även om...

    Du lycka till på lördag!

    SvaraRadera