fredag 2 september 2011

Crossfit inspirerat!


Igår hade jag och Annika en träningsdate.

Som vanligt när vi dejtar så brukar det bli svettigt, hårt och framför allt kul :)

Vi satte oss ner på gymmet och pusslade ihop ett superpass tillsammans!

Resultatet blev dessa övningar med 1 min på varje sen bytte vi av.
Så när jag körde armhävningar så körde Annika knäböj och så vidare.

armhävningar
knäböj

dips
utfallshopp

mc raes
swing kettlebell över huvudet

biceps
plankrodd

Sen sprang vi löpintervaller 2 min innan vi började om igen.

3 varv, jobbigt, svettigt och kul!

Roligt att träna med någon som peppar, man orkar det där lilla extra då!


Bild från Annikas blogg, där ni även kan se fler bilder och läsa om vår kväll på gymmet! :)



NU blir det simning och ska få några tips från coachen hoppas jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar