torsdag 26 januari 2012

SPINNING & BODYPUMP

I tisdags hade jag en grym spinningklass igen! 75 min i cykelbubbla tillsammans med superhärliga cyklister!
Några nya ansikten vilket var jättekul och att jag även fick positiv feedback igen. 
Strålar av glädje. 




Upplägget var ca 7 min uppvärmning.
Sen 3 etapper med en liten raksträcka mellan
Etapp 1. 20 min lång backe, blandat med lite intervaller 
2.30 min raksträcka, chans att trampa ur benen lite grann
Etapp 2. 20 min etapp igen, bland berg och dalar
1.30 min raksträcka
Etapp 3. 15 min backar och intervaller, utmana och kör järnet!
Nedvarvning 
Stretch

 Jag brukar köra långa partier för att man ska hitta känslan. Kunna försvinna in i sin egen värld och jobba. Hitta det perfekta flowet! 


motståndsknappen används flitigt! :)


 Stakmaskinen användes igår



Sen körde jag för ovanlighetens skull Body Pump
Kul och lägga in det någon gång då och då! 
Träningsvärk i musklerna idag!


Ett hopp i det blå väntar! 

1 kommentar: