onsdag 28 mars 2012

Ironman löpning


Nu när vaden börjar kännas bättre så drömmer jag ännu mer om att stå på startlinjen

från kalmartri.com

Ironmantävlingen kommer att genomföras den 18 augusti 2012. Deltagarantalet beräknas fördubblas, från dagens 700 till 1500 deltagare. Vi har 40 platser på Hawaii.


Jag längtar tillbaka till den underbara känslan!
Jag kommer lyssna noga på kroppen och vad den vill och klarar av. Men jag hoppas så att den kommer att samarbeta med mig. 

jag vill göra det igen! 



4 kommentarer:

  1. Jag förstår att du längtar efter att få sätta full fräs mot IM 2012! Såklart ska du inte ge upp hoppet om det! Tror ju så mkt på dig och din kapacitet. Och om det inte blir 2012 så blir det fler år och fler chanser! Du är ung och kommer fortsätta utvecklas inom dina idrotter länge till!

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen tummarna för att du kan vara med och njuta av upplevelsen i år! Ser så otroligt roligt ut, ni är grymma!

    SvaraRadera
  3. SJÄLVKLART kommer den samarbeta med dig igen!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att se en video! Så lätt det ser ut när du springer. Vilken rörelseekonomi! Imponerande!

    SvaraRadera