lördag 10 mars 2012

Morgonsim och ISpromenad

Klockan 09.00 hoppade jag i det blå idag. 


90 min med ett härligt simflow.


Efter simmet mötte jag upp Annika.Vi ville ha vårsol mot ansiktet.

En ljuvlig dag. Solens strålar värmde. Vi traskade på isvägen mot Gråsjälören. Ja dit jag simmade i somras! 
Jag har åkt skoter, vattenskoter, promenerat, simmat åkt bil till denna ö! :) 



Vi hittade ett perfekt ställe och lapade lite sol. 

Slappnade av och njöt!


Fina Annika!



Ingen tur utan fika! Kaffe och våffla!







Vi fyllde på med mera energi!<3

Fin dag i Luleå.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin dag! Det var verkligen skönt med solen i ansiktet idag!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag. Sol både utomhus och i hjärtat!

    SvaraRadera
  3. Lät som en riktig toppendag!

    SvaraRadera