tisdag 27 mars 2012

PACKAR


Jag njuter för fullt av att ha Cervélon på plats. 
Den är det första jag ser jag jag vaknar och det gör att jag vaknar med ett leende på läpparna! :)
Helt underbart!
Jag är ganska nördig, men jag älskar det! :) 

Om 8 dagar (jag räknar ner) ska vi ut och resa och jag har redan börjat lägga fram utrustningen.
Det kanske säger lite grann om min längtan just nu! Hoppas vaden håller sig i trim och blir bättre och bättre!

Jag vill känna fartvinden. 

svart och rött för att matcha ;) 



Mina älskade skor!



snart bara 7 dagar kvar...

7 kommentarer:

  1. Du kommer inte bara var snabb på din nya kärlek, du kommer även vara snygg! Kanske kommer du ha en hel klunga med beundrare efter dig där du trampar fram;)
    Se till att vaden håller nu Lina!

    SvaraRadera
  2. Det är så härligt med fler som nördar in sig i cykelbubblan!

    Du har så snygga skor! jag vill ha ett par sidi men mina fötter gillar dom inte...

    SvaraRadera
  3. Vart bär det av? Mallorca kanske? :-)

    SvaraRadera
  4. Håller verkligen tummarna för dig och din vad! Och man SKA vara lite nördig, det är alltid de lite nördiga personerna som är de mest intressanta!

    SvaraRadera
  5. Härligt med din energi och glädje Lina! Klart du kommer cykla och susa fram om en vecka. Men försiktigt förstås ;)

    SvaraRadera
  6. Å va kul att du har blivit triathlonkär. Berätta vad är det du ska göra här näst? Älskar nördiga personer. Go Girl!

    SvaraRadera
  7. Vad kul med nya cykeln! Den är väldigt fin så jag förstår att du är kär :) . Är också nyfiken på vart det bär!

    SvaraRadera