torsdag 23 maj 2013

Ironman kläder


Nu spånas det mycket i huvudet. Tack för alla era löpskotips! Tror att det kommer att landa på en Asics modell igen, har fungerat så bra och vågar nog inte chansa med något annat. Eller ja kanske om jag hittar någon bra triathlonsko. :)

Veckorna springer iväg, augusti och tävlingsdagen är snart här. 
Kikar runt på vilken dress som ska ta mig fram på banan. 

Förra året sprang jag i mål i denna. 


Nu har jag hittat en som verkligen föll mig i smaken. 

Triathlon shorts och linne i svart och rosa!

Blev lite kär där! :)


http://www.wigglestatic.com/product-media/5360080612/zoot-performance-tri-racerback-2013-pink.jpg?w=350&h=350&a=7



http://www.wigglestatic.com/product-media/5360080613/zoot-performance-tri-6-inch-short-2013-black-pink-ind.jpg 


5 kommentarer:

  1. Helt klart äkta järnkvinnakläder! :-) Väldigt fint.

    SvaraRadera
  2. Snygga!! Då får man hålla utkik efter dom i Kalmar :)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga!! Passar dig verkligen ..
    =)

    SvaraRadera
  4. Fint! Alltid lika härligt att shoppa nytt till kaffet

    SvaraRadera
  5. Så snyggt o snabbt! ;-)

    SvaraRadera