tisdag 4 september 2012

Dubbel tisdag


Dagen började med fotografering inför reportaget som ska publiceras imorgon.
Spännande det ska bli! Lite nervöst!

Jag tog på mig min Ironman-outfit och drog iväg med min kära cervelo ner till havet där fotograferingen skulle äga rum. Tror på fin bild med havet i bakgrunden! :) 




Nu har jag precis fyllt på depåerna och kroppen är helt TOKslut.
Benen värkar sådär skönt.

Jag började med att chocka kroppen med body pump. 



Ska försöka hålla uppe med ett sådant pass i veckan. Det är inte mitt favoritpass men tänker att det är bra för kroppen med lite uthållighetsstyrka.

förbereder och taggar till



Skönt att köra igenom hela kroppen. 
favoriten under pumppasset är triceps, bra för simningen! :) 

Efter pumpen hoppade jag i mina spinningkläder och klev in i en sal där jag känner mig mer hemma! 

70 min i spinnbubblan. 

Ikväll var det fokus fokus fokus. 
Ett uthållighetspass som passade perfekt. 




Sist ut i spinningsalen och kommer vara den fösta som går in imorgon. 
Morgonpass stundar och ser redan fram emot det! 
Väcka upp härliga cyklister på sadeln. 
Det kan inte bli bättre :) 


5 kommentarer:

  1. Tusen tack för tipset. Jag har en cykelaffär i stan. Annars är Jönköping el Växjö närmat. Hört att de öppnat en ny butik i Falkenberg oxå :)
    Så underbart de är att träna :P få bli Spinning för mig imon :) ha de gott! Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!
    Spännande med tidningsrepotage:)
    Jag gjorde ett i somras för lokaltidningen i min uppväxtstad Örebro, och då fotade de hela familjen i vanliga kläder.
    Jag blev så ful på bilden haha:) men jag hade det på känn!
    Tror dock att din bild blev kanon:)

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt mail och infon! Ser fram emot att få en skymt av reportaget sen, coolt!

    SvaraRadera
  4. Härlig träningsdag, ibland kan jag längtat tillbaka till tiden då jag hade obegränsat med träningstid och bara mig själv att tänka på. Men men med lite pyssel så går det ju även att träna idagsläget dock inte lika mycket som jag kanske önskat men lite är bättre än inget.

    SvaraRadera
  5. Vad kul att dom gör ett reportage om dig!! Det är du värd!!

    SvaraRadera