onsdag 19 juni 2013

Simning en grå morgon


Kontraster i vädret. Den härliga kvällssolen som gjorde mig sällskap igår var inte med mig idag. Mulen morgon med regn i luften. Perfekt att jag hade simning på schemat. Strax efter klockan 07 hoppade jag i bassängen. Lite trött i kroppen efter backpasset igår men skönt att mjuka upp kroppen med simning.

Passet blev ganska så lugnt. En nötande malande känsla med några fartintervaller. Härligt att kunna ligga i och simma i 1h och 20 min utan att frysa en enda gång. Alldeles underbart!

Nu är jag på jakt igen efter tävlingsdräkt. De svart/chockrosa triathlonshortsen som jag beställt är tyvärr slut så nu måste jag tänka om lite. 2XU står nära hjärtat just nu. Hittat en dräkt som jag tror blir bra, hoppas, ska visar er senare! :)



Notera de fina rosa blommorna i bakgrunden.... :) 


7 kommentarer:

  1. Det låter ju underbart att simma ute på morgonen. Bra start på dagen :)

    SvaraRadera
  2. Morgonsim är helt underbart! Älskade det de fem ggr jag hann komma iväg innan de tog sommarlovsmorgonstängt. Får återta morgonsimmet efter semestern igen. Perfekt träning för min gravidsvullna kropp :)
    Skulle så gärna vilja ha en utomhusbassäng men finns tyvärr inte här, då måste jag åka ett par mil.

    SvaraRadera
  3. Härligt med morgonträning trots regnet!

    SvaraRadera
  4. vilka vackra nyponrosor! och fin Lina :)

    SvaraRadera
  5. Underbart att slippa frysa under simmet.
    Hoppas du hittar något bra till tävlingen.

    SvaraRadera
  6. Det är verkligen en fin anläggning ni har! Måste vara en tillgång!

    SvaraRadera
  7. Härligt! Ja vädret är ju till och från hela tiden nu. Nu har det börjat skina upp här. Hoppas hoppas på en fin kväll så det bli cykling för mig <3
    Hoppas även på att få se tävlingsdräkten :P
    Kram

    SvaraRadera