söndag 9 juni 2013

Samlat energi - Tempocykling bricklöpning


Igår fyllde jag min kropp med massvis med energi i form av återhämtningslöpning, en fin kväll med de bästa kollegorna, god mat och ljuvlig dessert, en kväll att minnas och jag är så glad att ni finns och att jag blivit en del av detta härliga och goa gäng. Fina människor som ger livet en guldkant! 

en bildström från den ljuvliga kvällen igår. Tack Nina för fantastisk mat!









Idag blev det tempocykling. Efter en stor frukost cyklade jag iväg mot Falkenberg.

Tanken med passet: 2 h med lite mera tempo! Driva på och ha lite mera tryck i benen.
Jag tyckte att jag lyckades bra. Körde hårdare än vad jag brukar göra. Vinden var både mot mig och med mig. Snittet slutade på 30 km/h och det är jag nöjd med.

 Glad Tempocyklist! :) 



Direkt efter cyklingen hoppade jag i mina löpskor för att avverka veckans brickpass. 
Run off bike.

Vänja benen vid att springa direkt efter cyklingen. Åh jag gillar dessa brickpass. Så härliga. 
Mina ben älskar att springa efter de har cyklat. Känslan att bara vara jag. Ljuvlig!



Tanken är att simma i eftermiddag också.... Triathlondag! :) Bästa söndagen!!!

8 kommentarer:

  1. Åh ser riktigt smarrig ut!

    SvaraRadera
  2. vilken härlig sommarbuffé! och vilka vackra dagar vid havet.

    SvaraRadera
  3. Maten ser så god ut, yummie!
    Däcken var pumpade idag och det gick fin fint att cykla :D dock är en växel lite kärvig. Det funkar ändå :D Får vara glad för de lilla!
    Härligt med triathlondag, det blev det här idag med. Fast det inte skulle bli de :D Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vad härligt! Själv äg jag bara trött efter gårdagens Tjejvättern.

    SvaraRadera
  5. Låter som en grymt härlig träningsdag! :)

    SvaraRadera
  6. Jag mötte dig på vägen ner mot Falkenberg. Såg bra ut! Imponerande träningsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kom du på cykel du med? Kul att det såg bra ut :)! Igår blev en bra dag med alla tre grenarna :)

      Radera
  7. Tack snälla, det kändes så bra. Är det så cyklingen ska kännas :D Sväva i motvind kändes helt fantastiskt. Kramar

    SvaraRadera