lördag 22 juni 2013

Premiär Open Water


Midsommarafton innehöll löpning, sillunch, dans kring stång, lek och bus, fantastisk jordgubbstårta, grillat, efterätt i massor, sol, regn, filmmys och en OW premiär! :) 

19 grader i vattnet. Såg krabborna på bottnen och insåg att jag har krabbskräck, kikade efter brännmaneter ( de finns tyvärr här i väst ) förutom det så var det perfekt! Lugnt vatten, jag frös inte, våtdräkten är så bra!
 
En riktigt bra midsommarafton från början till slut!




Tack Susanne för en ljuvligt god tårta! 


9 kommentarer:

  1. Ser härligt ut. Både simningen och tårtan ;-)

    SvaraRadera
  2. Tårtan ser härlig ut. Men simningen vetetusan :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en perfekt dag! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Underbart! Tårtan ser smarrig ut :D

    SvaraRadera
  5. Gött. Jag hatar verkligen maneter så det blir ingen OW simning i västkusthavet för min del den här säsongen...
    Snyggt jobbat som alltid Lina.

    SvaraRadera
  6. Krabbskräck - låter ju inte så mysigt. Men tur att du har våtdräkten. Låter som en toppen midsommar!

    SvaraRadera
  7. Låter som en riktigt härlig midsommar. Samma här med löpning, sillunch, sol, regn, grillat och tårta ;)

    Hoppas du har en skön söndag nu
    Kram

    SvaraRadera
  8. underbart och bra jobb att hinna med två träningspass mitt i firandet!

    SvaraRadera
  9. Så himla häftigt alltså!

    SvaraRadera