onsdag 30 november 2011

Morgonsim och Styrke + bildspel!

Träningsvärk från gårdagens marklyft och bänkpress. Känns skönt!


Igår efter träningen så käkade jag middag och kom i säng alldeles för sent. När väckarklockan ringde så ville jag bara sova vidare men simning var bestämt så jag masade mig upp käkade frukost och tog cykeln till simhallen för och möta upp CM igen! :) Tur att han är lika galen som jag! 

CM har gjort ett väldigt fint bildspel om vår morgon! Här kommer det, plus berättelsen från mig nedanför! :)

Du är grym CM! Helt underbart att lyssna på!!






Pigg och glad! :)


Det blev ett bra simpass där jag mest körde på teknik men också lite fartökningar! 


Vi har grymt roligt tillsammans! 



tooookisar!


Efter simmet tog jag cykeln och transporterade mig till gymmet!



Styrkepass igen! :) 

knäböj med stång över huvudet 3*8 bara stång.Knäböj stång fram 3*5. Knäböj bak 3*6. Axelpress stång 3*6. Rodd 2000 meter på tid. Tricepspress. Magövningar. 



Knäböj stång fram


axelpress är tungt!!


Gillar och träna triceps! 




Mage på boll och med boll på fötterna

med vikt för att göra det lite tyngre


utgångsläge

rulla bollen in mot magen


Fantastisk bra start på dagen! Älskar sim och styrke!

Nu ska jag ut i stormen och gå på föreläsning om kost och prestation! Intressant! 


6 kommentarer:

  1. FASEN vad du är GRYM Lina!!
    Jag vill också:)

    SvaraRadera
  2. Jaha så har du smittat igen...bara fram med den däringa bollen igen!.

    Härlig läsning som vanligt!


    / Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Jag lever fortfarande på den här tidiga morgonen. Hetsäter yoghurt och sushi. Nu sova.

    SvaraRadera
  4. Härligt att ha så bra träningskompisar!

    SvaraRadera
  5. Grymma tjejen!

    Måste säga att triceps är en av mina favoriter också, det brukar bränna gött!

    SvaraRadera