torsdag 26 september 2013

Fartlek i Bokskogen


Ytterligare en löptur i strålande solsken. Idag sprang jag i bokskogen. Jag är en asfaltsnötare men i denna bokskog springer jag gärna, bra att variera underlag. En vacker morgon där solen lyste igenom träden som på bilden nedan.

Det blev fartlek. Körde 2 km uppvärmning sedan 1 km hög fart med bra tryck i benen och i uppförsbackarna och sedan 1 km något lugnare tempo men ändå hålla uppe trycket och så varvade jag hela tiden, 1 km tuff 1 km lugnare tills jag hade sprungit en mil. Efter 6 km vaknade benen till liv och känslan av runners high infann sig i kroppen. Underbara känsla! Löpning I love you! :)

Sprang förbi utegymmet som håller på att ta fart i skogen. Ska bli kul och se vad det är för maskiner som kommer upp. Kommer nog användas flitigt när jag springer i skogen.


I kväll guidade jag cyklister in i bubblan genom backar och intervaller. Härlig kraftfull klass! 






På instagram, där jag heter LinaTriathlet om du vill följa mig,  la jag upp denna bild ikväll och skrev att känslan just nu är lycka och glädje. Jag är så glad över att jag får coacha människor och har just nu många inbokade som vill ha hjälp med simning cykling och löpning. Så förbaskat KUL. Känner mig så glad över att få vara del i deras resa, att de har valt just mig, lite overkligt, jag får jobba med det jag verkligen brinner för och det är jag så himla glad över!

Bubblande glad!

4 kommentarer:

  1. Roligt, fantastiskt att få arbeta med det bästa som finns.0

    SvaraRadera
  2. Vilket bra upplägg Lina.
    jag är så glad för din skull, underbart att du fått så många klienter.
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Jobbar man hårt så lönar det sig. Det är synd vi inte bor närmare varandra, jag hade behövt dig som träningskompis :) Kram /Sophie Berg

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig dag! Supertrevlig helg på dig!

    SvaraRadera