söndag 29 september 2013

Löpningen vecka 39


Det blev väldigt gott lördagsfika igår kväll. Rester av blåbärspajen och vaniljglass!
Fyllde på depåerna!



Veckan som gått har jag försökt springa mera, utmana mig och haft ett löpfokus!

Såhär har min löpvecka sett ut!

4 pass varav

1. Distans 3 mil
2. 1 mil i bra tempo
3. 1 mil fartlek
4. Distans 2 mil

Summa = 7 mil, supernöjd!

Det är nog det längsta jag har sprungit på en vecka och kroppen känns så himla bra. Genom att varva löpningen med lite cykling, simning, styrka och yoga så tror jag på en starkare och helare kropp. Är lycklig över att jag kan springa och i denna skog blir man helt knäsvag. Så vackert och magiskt.

Älskar hösten just nu, de fina dagarna som vi har haft!

7 kommentarer:

  1. vilken vecka och vilket supergott fika!

    SvaraRadera
  2. Det ser helt galet gott ut det där!

    SvaraRadera
  3. Mycket bra jobbat och du är väl värd all fika! (:

    SvaraRadera
  4. Jag hittade just hit och det första jag fick syn på var min favoritfika så då stannade jag till en stund. Låter som att du haft en härlig löpvecka, men så har också höstvädret visat sig från sin bästa sida tycker jag. :)

    SvaraRadera