tisdag 30 oktober 2012

Bloggar jag gillar



Jag blev alldeles varm i hela kroppen när jag gick in på Karros blogg tidigare idag
Jag fick en fin utmärkelse. Jag blev jätteglad!! Tusen tack!
Karro och jag delar bland annat spinning intresset och njuter av att vara spinninghöga.
Jag gillar hennes blogg för att den har en väldigt härlig blandning av träning, kost och livet! 
Inspirerande och jag skulle gärna vilja gå på något av hennes spinningpass! 
Utstrålar glädje och energi! 


Reglerna för utmärkelsen är

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den

2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar

3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg


Svårt och välja ut fem favoritbloggar då jag har så många som jag läser.. 
men de jag har valt är 

Jonna  : Som jag gillar supermycket! Hon är så himla fin och rar! Blir alltid glad av hennes kommentarer. Gillar hennes blogg väldigt mycket. Hon skriver många kloka inlägg, bjuder på träningspass, familje- och stugmys. Stark gullig tjej som anordnar ett eget marathon, hur tufft är inte det!! Gilla gilla gilla! 

Anna: Hon är en tuff tjej som gillar utmaningar och just nu siktar hon på att bli en bättre simmare. Mycket inspirerande läsning om just simning. Intressanta inlägg om träning, upplägg, tester. Grym träningstjej som jag gillar mycket!!

Michaela: Jag gillar hennes blogg för att hon utstrålar sådan glädje och energi och den smittar verkligen av sig, jag blir glad när jag läser den. Härlig underbar tjej! Träningsglädje!!

Beatrice: Grym triathlet! Började läsa hennes blogg just innan Ironman i Kalmar och har fortsatt läsa varje dag sedan dess. Hon bjuder på inspirerande träningspass. Sprudlande energiknippe!!!!

Karin: En triathlet som jag inspireras väldigt mycket av. Bjuder på grymma träningspass och just nu är hon i USA och ska göra IM Florida på lördag. Sin tredje Ironman på ett år. TOKgrym tjej!



 Här var ett litet urval av de bloggar jag gillar, hade gärna skrivit om minst 10 till!!! 

 


12 kommentarer:

  1. Åh, vad kul! GRATTIS! :D
    Jag tror vi missförstod varandra :) Du skrev i en tidigare kommentar att du nog måste åka till gekås då du inte varit där sedan du flyttat till varberg, uppfattade jag de rätt? Då frågade jag vart du kommer ifrån, fick känslan av att du bott någon annanstans tidigare :P Du får köpa dig lite varmrökt lax vettja :P

    SvaraRadera
  2. Oj fina Lina, tack snälla du! Vad glad jag blir! Tusen, tusentack!!! :) <3 Det trodde jag inte. Vilken kul grej, denna utmärkelse för jag vidare på min blogg. Stor kram! :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad många bra och inspirerande träningspass du gjort senaste dagarna! Och kul att läsa om dina favoritbloggar så fick man några tips samtidigt :) Grattis till utmärkelsen, den är du värd! :)

    SvaraRadera
  4. Kul med tips på massa nya bloggar. Då har jag lite kvällsläsning..:)

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite nya tips :)

    SvaraRadera
  6. Ah, kul att få lite tips på nya bloggar! :) Och klart vi ska ses när du kommer ner till Halmstad och jobbar nästa vecka! Vi hörs om det.

    SvaraRadera
  7. Jätte grattis!!! :-D Va roligt!!! Jag läser din blogg dagligen och den är som jag sagt tidigare; grymt bra! :-)

    Roligt med tips på bra bloggar! :-)

    SvaraRadera
  8. Åhhhh vad glad jag blir!! Tack snälla Lina för den utmärkelsen!! Det kommer bli svårt att välja ut fem stycken......och du är ju en av mina favoriter....:) Kram på dig!!

    SvaraRadera
  9. Javisst är de gott med dessa goa gubbar :D
    Okey, vad trevligt. Jag bor i Värnamo (oxå småland) =)
    Hoppas du haft en fin kväll!kram kram

    SvaraRadera
  10. Tack snälla du! Man blir nästan lite generad :)

    SvaraRadera
  11. men ååh, bästa du! Nu fick jag en tår i ögat! Du är så himlarns fin, du är så rak och känns så ärlig och godhjärtad Lina. TACK för detta fina!

    SvaraRadera