torsdag 8 november 2012

Raw Brownie med Chokladfrosting


Igår låg jag i sängen mest hela dagen 
vilade och samlade kraft
drack resorb för att återställa vätskebalansen
det märks på kroppen att vätskenivån inte varit så bra då mina vader har börjat krampa lite till och från 




Framåt kvällen steg jag upp och hade lite mera ork 
jag kände att jag ville hitta på något gott till helgen ( förhoppningsvis kommer jag att vara sugen då )

Hittade ett recept på raw brownie med chokladfrostning här
tänkte att det kunde vara kul och prova
hade alla ingredienser hemma

Det var enkelt att göra
ÅH vad jag gillar att arbeta med dessa råvaror! :)




In i frysen för att avnjutas till helgen med lite bär




Idag vaknade jag upp utan illamående och det verkar som att jag får behålla det lilla jag åt igår 
magen är fortfarande lite ur funktion, men det kommer den säkert vara ett par dagar fram över 

Hoppas kunna träna lite lätt imorgon! Jag toklängtar!!! 


TACK återigen för krya tankar - ni är så himla fina - ger mig energi!!

11 kommentarer:

  1. Så smarrigt det låter, måste absolut testa att göra dessa.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att få höra om de är lika goda som de ser ut. :)

    SvaraRadera
  3. hoppas så att du mår bättre nu vännen!

    SvaraRadera
  4. Ska jag testa ikväll som plåster på knäet eller vad man nu ska säga. Du borde ge ut en kokbok ;)

    SvaraRadera
  5. Det där måste jag testa i helgen! :) Hoppas du mår bra nu! :)

    SvaraRadera
  6. Krya kyra!

    förresten ,vart hittar man Raw ingredienser? :)

    SvaraRadera
  7. Härligt att höra att du är på bättringsvägen! Brownisarna såg supersmarriga ut, jordnötssmör och kakao kan ju inte bli annat än gott!? :-)

    SvaraRadera
  8. Tusen tack för länken! Jättekul att du gillade dem!

    SvaraRadera
  9. Ahhh, dom var ljuvliga!!! Tack för recept!

    SvaraRadera