tisdag 12 mars 2013

22 km solskenslöpning


Tack för alla fina kommentarer i inlägget nedan. All kärlek till er!! :)

Just nu är det mycket att hinna med och läsa, boka resa, boende och annat trix. Redan på torsdag far jag. Är vanligtvis en person som gärna planerar långt innan men nu finns det inte riktigt tid för sådant men jag hoppas det blir bra ändå! 

Det ska bli spännande och roligt! Lite nervös inför att vara i storstaden helt själv, lantis som jag är, kommer jag hitta rätt? Får hoppas att allt löser sig smidigt! :)


Idag kunde jag inte valt en bättre dag för löpning. Solen sken på en klarblå himmel när jag sprang iväg.
Kroppen fylldes med positiv energi. Det var helt fantastiskt att springa idag. Allt stämde. 

Underbart vackert. Solen värmde. Benen kändes fina.






22 km samlade jag ihop idag. Tror det blir den längsta turen för i år! :) 

Underbart!


13 kommentarer:

  1. Härligt med en sådan långtur!
    Det kommer gå fint i Sthlm ska du se. Jag var ju själv ny bara för 2 mån sedan och tycker jag hittar enkelt så det kommer gå bra! Googlemaps i iPhonen blir ens bästa vän :)

    SvaraRadera
  2. Ser otroligt härligt ut, och dessutom bra tempo! :)

    SvaraRadera
  3. Jag är ju förklädd lantis i stan och van att guida folk som hör av sig och säger att det står vid ett gult hus...

    SvaraRadera
  4. Jag är så glad att du får uppfylla en dröm du har, att bli PT! Det förstår ju vem som helst att du kommer bli en underbar PT.

    Härligt pass, har skrivit upp dig på Påskutmaningen!

    SvaraRadera
  5. Tack :D
    Det kommer gå så fint, allt reder sig när du är där <3
    Vilken fin löptur, du är snabb i spåret :) kramar i massor

    SvaraRadera
  6. Härligt pass!
    Och stort grattis till början på din nya resa. Såg inlägget nedan nu. Det kommer du klara galant! :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  7. Oj va snabb du är!! Ser väldigt härligt ut :D

    SvaraRadera
  8. WOW! Underbart .. både bilder och resultatet på klockan! Storstan kommer du fixa lätt, tänk alla roliga stället och möjligheter att springa och träna på där! Skoj!

    SvaraRadera
  9. Vilken bra tid, och miljön....oj,oj,oj.
    Lycka till med utbildningen.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Bra jobbat Pinky, det kommer gå bra i Sthlm, oroa dig inte. Du klarar allt.

    SvaraRadera
  11. Svar: Tack så mycket :)! Ja linfrö och hallonpudding måste du testa.

    SvaraRadera