torsdag 28 mars 2013

Spinningpass från helvetet



Hört från deltagare efter passet  "det här var spinningpasset från helvetet"
Jag tar det som en komplimang!!! :) 

Fasen vilket tryck det var på klassen i morse. Det är då man känner att man glöder lite extra.
Hett hett hett! 



Idag var det tuffare än tuffast. Jag guidade mina deltagare till toppen! Ut ur bekvämlighetszonen.
När man tror att toppen är nådd så pressar man lite till bara av ren vilja för att det går!

Det är magi att leda sådana pass där man ser att deltagare sliter som djur! 

 Idag var vi bäst!!! 



17.10 är det dags att entra denna sal igen. Då lyfter vi taket! :) 


11 kommentarer:

  1. Härligt att få köra riktigt hårt! // Ninni

    SvaraRadera
  2. Absolut en komplimang!!! Härligt ...
    =)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Du är ju för söt!
    Undra i hur många andra branscher man tar en sådan kommentar som en komplimang? (Men jag förstår dig). ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Låter som ett grymt pass och en grym start på påskhelgen! :)

    SvaraRadera
  5. Det är just DET jag saknar nu när jag har lagt instruktörsrollen på hyllan för ett par månader. Men det ökar min motivation till att komma tillbaka till ledarcykeln ännu starkare än förrut!

    SvaraRadera
  6. Underbart, det är precis som det ska vara :P
    Det blev ett spinningpass här idag oxå :D
    ha en fin påsk! kram kram

    SvaraRadera
  7. Härligt! Klart du ska ta det som en komplimang :)

    SvaraRadera
  8. Bästa känslan! Och den ska man absolut ta som en positiv komplimang.

    SvaraRadera
  9. Saknar dina pass Lina! fattar vad dina stackars spinnare går igenom.

    SvaraRadera
  10. haha de e kul å höra.. fick oxå höra en gång "du har verkligen dom värsta passen" .. jahaa ler jag, stolt och nöjd haha :D Inte fasiken ska de va lätt :P

    SvaraRadera