måndag 14 oktober 2013

Långlöp i duggregn


Med väska på ryggen sprang jag iväg. Gråmulen himmel och lite lätt duggregn. Siktet inställt på att springa lite mer än 2 mil. Kroppen kändes okey, andningen bra, benen kanske lite sega men fokus på att nöta mala. Många tankar hinner avverkas under tiden. Är jag verkligen redo för ett 6 timmars lopp. Måste bli bättre på att tro på mig själv.

Genom skog, på grus och asfalt, blöta löv, uppför branta backar, avslutade rundan längs strandpromenaden. Att få bo såhär längs med havet är lyx tycker jag. frihetskänsla. Vackert!

Rundan slutade på 23 km....en härlig start på veckan!


8 kommentarer:

  1. Härligt!!! Att springa i regn är underbart, en skön känsla! :-)

    SvaraRadera
  2. Klart du fixar det, man klarar allt man vill!

    SvaraRadera
  3. Lina! Finns inte en uns tvivel – du är rätt kvinna att springa i sex timmar!!!

    SvaraRadera
  4. Klart du är redo!! Är inte du redo är ingen redo ;) hehe. Du är grym ju!!

    SvaraRadera
  5. Fantastiska bilder! Bra jobbat och du kommer att klara det, men jag känner igen tankarna. Hejja dig <3 kram

    SvaraRadera
  6. Är det någon som ska orka 6h, så är det du! Heja heja! Kram :)

    SvaraRadera
  7. Åh vad abstinensen att komma ut och springa blir stor då jag läser detta! Håller med om frihetskänslan att bo vid havet!

    SvaraRadera
  8. Mycket bra jobbat! Fortsätt inspirera mig! (:

    SvaraRadera