lördag 12 oktober 2013

Triathlon-lördag + mys med familj


Vilken fantastisk dag jag har haft! Är alldeles varm i kroppen! Jag har under eftermiddagen träffat bror och familj. Kört barnvagn, upplevt amningsrum, fikat med världens finaste sällskap! Önskar att vi bodde närmre men stunderna då vi ses tankar jag för fullt kroppen med deras energi och kärlek! Finaste Ester som blivit en stor tjej! 




Blicken får hjärtat att bubbla över...

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1395361_10151581301116706_332914688_n.jpg



Morgonen började också bra! Ett jobbigt simpass i bassängen! Där jag måste försöka övervinna min rädsla - voltvända - när kaklet kommer säger det stopp, det går inte! Kan göra kullerbytta i vattnet men när kaklet kommer säger det stopp! Kanske inte det viktigaste i simningen att kunna voltvända men ändå en sak jag skulle vilja våga och lära mig! 

Efter simmet blev det spinn, 3 tuffa backar för benen! 

En helt underbar dag på alla sätt och vis! 

10 kommentarer:

  1. Mysig dag! Det där med voltvändningar är ju verkligen ingen höjdare. Jag ser bara framför mig hur jag slår huvudet i kaklet och svimmar av... Men, kanske bra att kunna:)

    SvaraRadera
  2. Förstår att du saknar de små! hur långt ifrån varandra bor ni?

    SvaraRadera
  3. Jag håller just nu också på att lära mig voltvändningar. Det är bara nöta Lina, det är du ju bra på. Rädslan försvinner ska du se. Kaklet är inte så hårt som man tror!

    SvaraRadera
  4. Voltvändingar....det låter som nåt jag inte kommer klara av...*ih* Kämpa på du e tuff!

    SvaraRadera
  5. Känns ju kanske lite knäppt, eftersom jag aldrig ens träffat Ester (beror ju dock säkert på att du delade med dig lite av hennes historia när hon föddes), men jag blir så himla glad de gånger du delar med dig av bilder på henne. Hon ser alltid så glad och livfull ut, så himla söt:)

    SvaraRadera
  6. Låter som en kanondag! <3
    Och du är sååå fin! :)

    Kram M

    SvaraRadera
  7. Så söta tjejer och vilken mysig dag
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, dessa voltvändningar. Jag vägrar göra dem! ;) Det låser sig helt och jag blir alldeles snurrig, vet inte vad som är upp och ner i vattnet! :) Näpp, en triathlet behöver inte kunna voltvändningar... finns inget kakel där ute i sjön eller havet... ha ha ha. :)

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar dag!!! :-) Söta flickor!!

    SvaraRadera