fredag 25 oktober 2013

Sim - spinn - film magövning


Fredagen är här och jag började min dag i bassängen. Teknikfokus i vattnet. Kändes som att jag fick till en skön avslappnad känsla i övningarna. Härlig start på dagen! Sen cyklade jag mot gymmet för att instruera mina cyklister in i cykelbubblan. 4 backar och 4 intervaller. Bra med fokus och trötta cyklister efteråt! Underbart!

Fredagskänslan infann sig. Hög. Bubblande. Varm i kroppen. Lycklig. Glad.

Tänkte tipsa om en grym utmanande mag-balans övning. Nedan finns en film på den! Tar som tusan i magen. Jag ska nöta och vill gärna kunna göra några stycken i följd! :)

 
Önskar er en riktigt fin fredagskväll!!
 



3 kommentarer:

  1. Underbart! Önskar dej en fin fredagkväll tillbaka! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, dendär magövningen/ stabilitetsövningen är ju helgalen! Tycker det är snorjobbigt med bara en boll!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, då blir det att köpa balansbollar då... ;-)

    Ha en fin träningshelg!

    //Mattias

    SvaraRadera